Louis Vuitton

Loja de artigos de couro Louis Vuitton Lisboa

Este é o seu arquivo ? Modifique o arquivo / Apagar registro

Sobre : Loja de acessórios de moda Louis Vuitton em Lisboa

"We came to Portugal not to shop but for honeymoon, he made my ..."

Marca de luxo conhecida pelas bolsas e malas de viagem com monogramas, entre outros artigos.

Acessibilidade :

    Com estacionamento acessível a pessoas em cadeiras de rodas

    Entrada acessível a pessoas em cadeiras de rodas

Opções de serviço :

    Com recolha móvel

    Entrega

    Levantamento na loja

    Compras na loja

Pagamentos :

    Cartões de crédito

    Cartões de débito

    Pagamentos por dispositivo móvel via NFC


Tags: Loja de artigos de couro, Loja de acessórios de moda, Perfumaria, Sapataria, Loja de óculos de sol,

Opinião dos consumidores : (1321)

  • Avatar vic..
    5 / 5
    01/04/2024 à 21:03

    Sales associates are friendly and helpful (Traduzido pelo Google) Os vendedores são amigáveis ​​e prestativos

  • Avatar Rafeek.h
    5 / 5
    31/03/2024 à 09:51

    Very friendly service (Traduzido pelo Google) Serviço muito amigável

  • Avatar isabel.a
    5 / 5
    15/03/2024 à 22:58

    Incredible service, my SA, Danilson, was extremely polite, friendly and kind. Beautiful store. Great experience overall (Traduzido pelo Google) Atendimento incrível, meu SA, Danilson, foi extremamente educado, simpático e gentil. Linda loja. Ótima experiência em geral

  • Avatar Da.i
    5 / 5
    24/02/2024 à 15:51

    👌👍✅

  • Avatar Ali.
    1 / 5
    07/02/2024 à 13:54

    I bought a bag last month on January 12 , 2024. A beautiful bag named Favorite. But when a got home I realized that the lady that was attending me put it in a smaller box (more like a drawer). Now I can't use the box to storage my bag because you have to force a little to fit it in, and I'm concerned that it will scratch the metal in front of the bag. The minimum you guys could do is send me a proper box, so I can storage my bag normally. (Traduzido pelo Google) Comprei uma bolsa no mês passado, em 12 de janeiro de 2024. Uma bolsa linda chamada Favorita. Mas quando cheguei em casa percebi que a senhora que estava me atendendo colocou em uma caixa menor (mais parecida com uma gaveta). Agora não posso usar a caixa para guardar minha bolsa porque é preciso forçar um pouco para encaixá-la e estou preocupada que ela arranhe o metal na frente da bolsa. O mínimo que vocês podem fazer é me enviar uma caixa adequada, para que eu possa guardar minha bolsa normalmente.

  • Avatar Michelle.
    5 / 5
    09/01/2024 à 20:13

    Service was very good. My advisor was very knowledgeable and helped me make the right purchase for me. The store is very inviting and comfortable. Would definitely come back if given the chance. (Traduzido pelo Google) O serviço foi muito bom. Meu consultor era muito experiente e me ajudou a fazer a compra certa para mim. A loja é muito convidativa e confortável. Definitivamente voltaria se tivesse a chance.

  • Avatar Albertina.o
    5 / 5
    07/01/2024 à 01:26

    Great (Traduzido pelo Google) Ótimo

  • Avatar Marco.a
    5 / 5
    06/01/2024 à 21:36

    One of our best shops great service (Traduzido pelo Google) Uma de nossas melhores lojas ótimo atendimento

  • Avatar Kohinoor.n
    5 / 5
    04/01/2024 à 16:53

    Woo (Traduzido pelo Google) Uau

  • Avatar Aman.u
    5 / 5
    12/12/2023 à 07:21

    If you are lucky, you will not have to wait outside in the line in cold or in rainy weather of Lisboa great service, friendly stuff, which was added benefit as you don’t get this in Europe if you are a tourist and you want to take a benefit from the tax-free Shopping store (Traduzido pelo Google) Se tiver sorte, não terá que esperar lá fora na fila no frio ou no tempo chuvoso de Lisboa, ótimo serviço, material amigável, o que foi um benefício adicional, pois você não consegue isso na Europa se for turista e quiser para aproveitar um benefício da loja de compras isenta de impostos

  • Avatar Caroline.h
    5 / 5
    01/12/2023 à 22:24

    Short wait outside and then very well taken care of by Danielle!! Special Birthday purchase made 💚 oh and have your purchase personalised, thats extra special ,Obrigada...CET (Traduzido pelo Google) Curta espera lá fora e depois muito bem atendida pela Danielle!! Compra especial de aniversário realizada 💚 ah e tenha sua compra personalizada, isso é ainda mais especial,Obrigada...CET

  • Avatar Andrey.a
    5 / 5
    01/12/2023 à 19:54

    Good place for shopping. Surprisingly crowded, and you may spend some time in a queue :) (Traduzido pelo Google) Bom lugar para fazer compras. Surpreendentemente lotado, e você pode passar algum tempo na fila :)

  • Avatar Arthur.r
    5 / 5
    07/11/2023 à 09:36

    It was a pleasant experience. I was asked if it was my first time in this store, which it was, because i wanted to order a wallet, that was not available in the store. I asked to see similar ones, to get a feeling for the design and size and was offered to take a look. I then asked for a Tour and to learn more about the brand, which was kindly given to me. The salesman told me with enthusiasm about vuitton and was very nice and kind to me. A very exquisit store of the brand i can gladly regard to anyone. (Traduzido pelo Google) Foi uma experiência agradável. Perguntaram-me se era a minha primeira vez nesta loja, porque queria encomendar uma carteira, que não estava disponível na loja. Pedi para ver outros semelhantes, para ter uma ideia do design e do tamanho, e me ofereceram para dar uma olhada. Solicitei então um Tour e para conhecer mais sobre a marca, que gentilmente me foi cedido. O vendedor me contou com entusiasmo sobre a Vuitton e foi muito gentil e gentil comigo. Uma loja muito requintada da marca que posso considerar com prazer qualquer pessoa.

  • Avatar Pedro.a
    5 / 5
    28/10/2023 à 10:04

    Ext!

  • Avatar Nick.e
    5 / 5
    22/10/2023 à 13:35

    Great store and staff! (Traduzido pelo Google) Ótima loja e equipe!

  • Avatar Jeff.w
    5 / 5
    15/10/2023 à 00:31

    Place was very nice. Staffs were very friendly. Especially Jeasica was very helpful while my wife was shopping. Highly recommend this place. (Traduzido pelo Google) O lugar era muito bom. Os funcionários foram muito simpáticos. Especialmente Jeasica foi muito útil enquanto minha esposa estava fazendo compras. Altamente recomendo este lugar.

  • Avatar Jeremias.h
    5 / 5
    08/09/2023 à 19:49

    Very good place (Traduzido pelo Google) Lugar muito bom

  • Avatar Lila.h
    5 / 5
    08/08/2023 à 18:11

    Service and staff were outstanding! (Traduzido pelo Google) Serviço e equipe foram excelentes!

  • Avatar Albert.i
    1 / 5
    08/08/2023 à 17:57

    Not client friendly. (Traduzido pelo Google) Não é amigável ao cliente.

  • Avatar Kai.e
    5 / 5
    08/08/2023 à 11:49

    Very friendly customer Service. No waiting time. I recommend Louis Vuitton in Lisbon. (Traduzido pelo Google) Atendimento ao cliente muito amigável. Sem tempo de espera. Recomendo a Louis Vuitton em Lisboa.

  • Avatar Emerson.i
    5 / 5
    24/07/2023 à 11:25

    Great store and wonderful sales team (Traduzido pelo Google) Ótima loja e equipe de vendas maravilhosa

  • Avatar Tia.i
    5 / 5
    23/07/2023 à 09:06

    Had a very lovely experience here. My sales advisor , Danilson was super helpful and knowledgeable to help me find a small gift for my husband as i was in a rush during our short stay in Lisbon. (Traduzido pelo Google) Tive uma experiência muito agradável aqui. Meu consultor de vendas, Danilson, foi super prestativo e experiente para me ajudar a encontrar um pequeno presente para meu marido, pois eu estava com pressa durante nossa curta estadia em Lisboa.

  • Avatar Denis..
    4 / 5
    16/07/2023 à 20:20

    Good service except having to wait outside in the heat and sun when the store was almost empty. (Traduzido pelo Google) Bom serviço, exceto ter que esperar lá fora no calor e no sol quando a loja estava quase vazia.

  • Avatar Renee.i
    3 / 5
    15/07/2023 à 02:29

    Surprising enough the staff was telling us this is the only one Louis Vuitton outlet in the entire Portugal, as international travelers, you would think that Europe is always filled with boutique stores and full of luxury brands, I think maybe Portuguese could not care less about all the material world . You need queue outside and wait around 10minutes to get in, immediately you get in, there will be a sales assigned to you and check what you will need. We were looking for small leather goods to replace the current card holder , a bit disappointed that the choices we can have in this store is very very limited, in the end we chose a leather one. However, the staff was not very patient though , maybe the product itself is not a high value item and she might not be commissioned well to help us. The store was in good business , fairly crowded . The handbag selection is also not up to date as well . (Traduzido pelo Google) Surpreendentemente, o pessoal disse-nos que este é o único outlet da Louis Vuitton em todo o Portugal, como viajantes internacionais, poderíamos pensar que a Europa está sempre cheia de boutiques e de marcas de luxo, acho que talvez os portugueses não se importem menos com isso. todo o mundo material. Você precisa fazer fila do lado de fora e esperar cerca de 10 minutos para entrar, assim que entrar, haverá uma venda atribuída a você e verifique o que você precisa. Estávamos à procura de pequenos artigos de couro para substituir o porta-cartões atual, um pouco decepcionados porque as opções que podemos ter nesta loja são muito limitadas, no final escolhemos um de couro. No entanto, a equipe não foi muito paciente, talvez o produto em si não seja um item de alto valor e ela pode não ser bem contratada para nos ajudar. A loja estava em bons negócios, bastante lotada. A seleção de bolsas também não está atualizada.

  • Avatar Dominik.y
    4 / 5
    27/06/2023 à 16:23

    Have been at better places. Still it Louis (Traduzido pelo Google) Já estive em lugares melhores. Ainda assim, Luís

  • Avatar R..
    5 / 5
    17/06/2023 à 17:09

    BEST staff in all LVs i have visited around the World. Beautiful store. A customer service example. Obrigada! (Traduzido pelo Google) A MELHOR equipe em todos os LVs que visitei ao redor do mundo. Linda loja. Um exemplo de atendimento ao cliente. Obrigado!

  • Avatar R.
    5 / 5
    27/05/2023 à 17:45

    The store is very cute and the staff is very friendly and helpful. Particularly, I was fortunate to be assisted by Nuno, whose service went far beyond the typical customer interaction. He wasn't just accommodating and patient, but he also shared his profound knowledge about the array of perfumes available. He provided invaluable advice that helped me select the perfect fragrance, making the process much more personal and enjoyable. Beyond his in-store assistance, Nuno turned out to be a local connoisseur. He generously shared tips and recommendations for exploring Lisbon and Sintra, transforming my shopping experience into a memorable cultural exchange. Thank you so much ! Definitely recommend ! (Traduzido pelo Google) A loja é muito fofa e o pessoal é muito simpático e prestativo. Particularmente, tive a sorte de ser atendido pelo Nuno, cujo atendimento foi muito além da típica interação com o cliente. Ele não foi apenas atencioso e paciente, mas também compartilhou seu profundo conhecimento sobre a variedade de perfumes disponíveis. Ele me deu conselhos valiosos que me ajudaram a selecionar a fragrância perfeita, tornando o processo muito mais pessoal e agradável. Para além da assistência na loja, Nuno revelou-se um conhecedor local. Ele generosamente partilhou dicas e recomendações para explorar Lisboa e Sintra, transformando a minha experiência de compras num intercâmbio cultural memorável. Muito obrigado ! Definitivamente recomendo!

  • Avatar Cindy.
    5 / 5
    15/05/2023 à 16:20

    Had a great shopping experience with an excellent salesperson, Peng. He was very knowledgeable and patient with me. He showed me many purses and was able to find the perfect purse. So thrilled with my purchase! (Traduzido pelo Google) Tive uma ótima experiência de compra com um excelente vendedor, Peng. Ele foi muito experiente e paciente comigo. Ele me mostrou muitas bolsas e conseguiu encontrar a bolsa perfeita. Estou tão emocionado com minha compra!

  • Avatar Leon.
    5 / 5
    23/04/2023 à 20:32

    Had a pleasant experience at the store today despite popping in the store at 6pm on Sunday. I was helped by Laura today. While she seemed rather quiet, she was attentive and got all the items I and my partner were interested in. Laura was quick to offer us some beverages while we chose our items too. I bought 3 accessories today at the shop, and Laura was nice to remind me to check about the VAT refund due to how I’m flying back home. She also helped to get a YK bag for my purchases and not the usual orange one upon request. Really nice time today and I’m glad it wrapped my time in Lisbon nicely! (Traduzido pelo Google) Tive uma experiência agradável na loja hoje, apesar de ter aparecido na loja às 18h no domingo. Fui ajudado por Laura hoje. Embora ela parecesse bastante quieta, ela foi atenciosa e pegou todos os itens que eu e meu parceiro estávamos interessados. Laura foi rápida em nos oferecer algumas bebidas enquanto escolhemos nossos itens também. Comprei hoje 3 acessórios na loja, e a Laura foi simpática em lembrar-me de verificar o reembolso do IVA devido ao regresso a casa. Ela também ajudou a conseguir uma sacola YK para minhas compras e não a laranja habitual, mediante solicitação. Foi muito bom hoje e estou feliz que tenha encerrado bem a minha estadia em Lisboa!

  • Avatar Valeriia.i
    1 / 5
    21/04/2023 à 17:51

    The employees are free, staying and do nothing, talking to each other but their clients who pay their salaries staying outside in the queue. It gives a negative feedback about your brand. Make it simple. You are not a branch in Paris where a big demand. The worse branch that I have ever visited (Traduzido pelo Google) Os funcionários são livres, ficam e não fazem nada, conversando entre si, mas seus clientes que pagam seus salários ficam do lado de fora na fila. Dá um feedback negativo sobre sua marca. Simplifique. Você não é uma filial em Paris onde há uma grande demanda. A pior filial que já visitei

  • Avatar Charlotte.o
    5 / 5
    18/04/2023 à 21:56

    The staff are fun and very helpful. It's a maze of customers everywhere. Sometimes it can be overwhelming, but my sales person, Paulo, was very helpful and incredibly patient. I can't say it was relaxing because of the clientele, it was chaotic at times, but everyone tries really hard to meet your needs. (Traduzido pelo Google) A equipe é divertida e muito prestativa. É um labirinto de clientes em todos os lugares. Às vezes pode ser cansativo, mas meu vendedor, Paulo, foi muito prestativo e incrivelmente paciente. Não posso dizer que foi relaxante por causa da clientela, às vezes era caótico, mas todos se esforçam muito para atender às suas necessidades.

  • Avatar Patrycja.a
    4 / 5
    17/04/2023 à 09:50

    We had to wait in a long queue to get inside. Except that staff was friendly. (Traduzido pelo Google) Tivemos que esperar em uma longa fila para entrar. Exceto que a equipe foi amigável.

  • Avatar Bruce.A
    1 / 5
    17/04/2023 à 09:07

    Sorry but the most unfriendly Louis Vuitton store ever ! (Traduzido pelo Google) Desculpe, mas a loja Louis Vuitton mais hostil de todos os tempos!

  • Avatar Simson.i
    1 / 5
    06/04/2023 à 14:28

    Lazy and rude workers (Traduzido pelo Google) Trabalhadores preguiçosos e rudes

  • Avatar Noelle.i
    1 / 5
    06/04/2023 à 14:25

    Stuck up and terrible service. No one greeted us or offered to help in anyway. Not even a smile. Probably worst LV experience ever. (Traduzido pelo Google) Preso e serviço terrível. Ninguém nos cumprimentou ou se ofereceu para ajudar de qualquer maneira. Nem mesmo um sorriso. Provavelmente a pior experiência de LV de todos os tempos.

  • Avatar K.
    5 / 5
    05/04/2023 à 14:33

    Services was okay. They have more stocks as compared to Barcelona of cause 🤭 (Traduzido pelo Google) Os serviços estavam bem. Eles têm mais estoques em comparação com Barcelona, ​​​​de causa 🤭

  • Avatar Rochelle.l
    4 / 5
    31/03/2023 à 23:18

    Ola, I will be in Portugal April 27-April 30, and would like to purchase one of the following LV Epi bleather lack bags. Do you have any of them in stock?  Should I make an appointment? Obrigada, Rochelle Black #1:  M41312 Cluny BB#2:  M54366 NeoNoe MM Nemi#3:  M51395 Lockme Ever MMNemi: (Traduzido pelo Google) Olá, Estarei em Portugal de 27 a 30 de abril e gostaria de comprar uma das seguintes bolsas de couro LV Epi. Você tem algum deles em estoque? Devo marcar uma consulta? Obrigada, Rochelle Negra #1:  M41312 Cluny BB#2:  M54366 NeoNoe MM Nemi#3:  M51395 Lockme Ever MMNemi:

  • Avatar RL.
    5 / 5
    27/03/2023 à 21:46

    A lot of the designer stores were closed on Sunday, but Louis Vuitton was open. It was busy but no line to get in. I had to wait for an associate to assist. They were super friendly and patient. The SA also gave me her WhatsApp to message her. They had all the pieces I wanted to try on. They help you fill out the VAT form upon paying. There are two levels, the bottom is for man and the top for woman. (Traduzido pelo Google) Muitas lojas de grife fecharam no domingo, mas a Louis Vuitton estava aberta. Estava ocupado, mas não havia fila para entrar. Tive que esperar um associado para ajudar. Eles foram super amigáveis ​​e pacientes. A SA também me deu seu WhatsApp para enviar mensagens a ela. Eles tinham todas as peças que eu queria experimentar. Eles ajudam você a preencher o formulário de IVA no momento do pagamento. Existem dois níveis, o inferior é para o homem e o superior para a mulher.

  • Avatar Camellia.a
    5 / 5
    26/03/2023 à 20:48

    Nice staff and lisbon does have a lot of unique collections that I never seen in other European countries. The tax free price is also great. (Traduzido pelo Google) Pessoal simpático e Lisboa tem muitas colecções únicas que nunca vi noutros países europeus. O preço livre de impostos também é ótimo.

  • Avatar Byron.
    5 / 5
    26/03/2023 à 12:22

    Nice selection of LV stuff without the crowds (Traduzido pelo Google) Boa seleção de coisas de LV sem multidões

  • Avatar RAY.
    5 / 5
    12/03/2023 à 19:55

    Quick City break to Lisbon and was pleasantly surprised they have a LV store close to us.lovely team (Danilson) was so courteous and really took the time to show us round the store before we made our purchases. Excellent all round. (Traduzido pelo Google) Uma rápida pausa na cidade para Lisboa e fiquei agradavelmente surpreso por eles terem uma loja LV perto de nós. A adorável equipe (Danilson) foi muito cortês e realmente reservou um tempo para nos mostrar a loja antes de fazermos nossas compras. Excelente em todos os aspectos.

  • Avatar Markus.r
    5 / 5
    27/02/2023 à 15:21

    A very nice store in the middle of Lisbon. The service here is appropriate and very competent. Quickly times you forget everything else and let yourself be inspired by the Louis Vuitton world until you hit the price tags :-). But the quality of the products sold here is hard to beat! (Traduzido pelo Google) Uma loja muito simpática no centro de Lisboa. O serviço aqui é adequado e muito competente. Rapidamente você esquece todo o resto e se deixa inspirar pelo mundo Louis Vuitton até atingir as etiquetas de preço :-). Mas a qualidade dos produtos vendidos aqui é difícil de superar!

  • Avatar Champagne.O
    2 / 5
    25/02/2023 à 21:43

    No much to do! (Traduzido pelo Google) Não há muito o que fazer!

  • Avatar KEIKEIKEI.E
    3 / 5
    17/02/2023 à 20:52

    Staff is quite nice, but I dun know why they have the rules now 1 person for 1 bag. Me and my girlfriend, we two wanted to buy birthday gift for our mother and ourselves but we couldn't more than 2. (We are not foreigners) (Traduzido pelo Google) A equipe é muito simpática, mas não sei por que eles têm as regras agora: 1 pessoa por 1 mala. Eu e minha namorada, nós dois queríamos comprar um presente de aniversário para nossa mãe e para nós mesmos, mas não podíamos mais do que 2. (Não somos estrangeiros)

  • Avatar Barbara.c
    1 / 5
    04/02/2023 à 15:42

    They made us feel uncomfortable and unwelcome. Very unpleasant experience from the moment we entered till the payment. We expect a better service from the brand. Very disappointing. Fortunately we have the chance to shop in other countries.... (Traduzido pelo Google) Eles nos fizeram sentir desconfortáveis ​​e indesejáveis. Experiência muito desagradável desde o momento em que entramos até o pagamento. Esperamos um melhor atendimento da marca. Muito decepcionante. Felizmente temos a oportunidade de fazer compras em outros países....

  • Avatar Rui.i
    5 / 5
    30/01/2023 à 20:43

    Very good service in this Lisbon branch, staff are extremely friendly and helpful. You may get a bit of a queue near the main road which isn’t ideal, otherwise it’s great! (Traduzido pelo Google) Muito bom atendimento nesta agência de Lisboa, os funcionários são extremamente simpáticos e prestativos. Você pode pegar uma fila perto da estrada principal, o que não é o ideal, caso contrário, é ótimo!

  • Avatar Charles.u
    5 / 5
    30/01/2023 à 02:27

    Always a great place to shop can be a tad bit pricey but awesome staff (Traduzido pelo Google) Sempre um ótimo lugar para fazer compras pode ser um pouco caro, mas uma equipe incrível

  • Avatar Hasanain.l
    5 / 5
    20/01/2023 à 13:16

    Thank you for great service. Thank you for nice coffee. I is a great day with nice weather to enjoy shopping. Thank you Laura. (Traduzido pelo Google) Obrigado pelo excelente serviço. Obrigado pelo bom café. É um ótimo dia com bom tempo para fazer compras. Obrigado Laura.

  • Avatar Manish.h
    5 / 5
    18/01/2023 à 18:52

    Great experience and collection, person helping us was very attentive (Traduzido pelo Google) Ótima experiência e arrecadação, pessoa que nos ajudou foi muito atenciosa

  • Avatar Olga.i
    1 / 5
    15/01/2023 à 14:38

    I didn't like the staff there. One lady was all the way checking her mobile and missed what I am asking her , so I had to repeat several times ! Another one barely gave me the box and paper bag to carry my purchase ((( than she said we do not have coffee when I asked her to bring me one. I feel like for own money they put me down (Traduzido pelo Google) Não gostei do pessoal de lá. Uma senhora estava verificando seu celular e não percebeu o que eu estava perguntando, então tive que repetir várias vezes! Outra mal me deu a caixa e o saco de papel para carregar minha compra ((( do que ela disse que não temos café quando pedi para ela me trazer um. Sinto que pelo próprio dinheiro eles me colocaram no chão

  • Avatar Rogéria.r
    5 / 5
    17/12/2022 à 16:59

    I love it (Traduzido pelo Google) Eu amo isso

  • Avatar Rashmi.a
    1 / 5
    09/12/2022 à 22:00

    Couple of the sales staff are not fit to be working in such a popular luxury brand store. They lack basic manners . Please learn from Gucci sales staff. (Traduzido pelo Google) Alguns funcionários de vendas não estão preparados para trabalhar em uma loja de marcas de luxo tão popular. Eles não têm boas maneiras básicas. Aprenda com a equipe de vendas da Gucci.

  • Avatar CSM.
    5 / 5
    23/11/2022 à 15:42

    The staff was friendly and helpful. The store has a decent selection. I bought a jacket and scarf. (Traduzido pelo Google) A equipe foi simpática e prestativa. A loja tem uma seleção decente. Comprei uma jaqueta e um cachecol.

  • Avatar Avis.r
    5 / 5
    18/11/2022 à 03:24

    Great service in the Lisbon store. I have not had that in the Charlotte store. Thanks Lisbon! (Traduzido pelo Google) Ótimo atendimento na loja de Lisboa. Eu não tive isso na loja Charlotte. Obrigado Lisboa!

  • Avatar jose.o
    1 / 5
    13/11/2022 à 17:42

    Long waiting time at shop.. (Traduzido pelo Google) Muito tempo de espera na loja..

  • Avatar Flora.a
    5 / 5
    08/11/2022 à 12:30

    Good service and patient in Lisbon rather than in Amsterdam (Traduzido pelo Google) Bom serviço e paciente em Lisboa e não em Amsterdã

  • Avatar Dmitry.u
    4 / 5
    05/11/2022 à 12:48

    Small Selection. Had to ask multiple times before they show all the styles they have. Feels like the hording products. (Traduzido pelo Google) Seleção pequena. Tive que perguntar várias vezes antes de mostrarem todos os estilos que possuem. Parece os produtos hording.

  • Avatar Ahmed.m
    5 / 5
    03/11/2022 à 22:09

    Service was great. Prices was amazing. Loved it! (Traduzido pelo Google) O serviço foi ótimo. Os preços foram incríveis. Amei!

  • Avatar Yoyo.e
    3 / 5
    24/10/2022 à 12:45

    They were rushing us to buy something the entire time (Traduzido pelo Google) Eles estavam nos apressando para comprar algo o tempo todo

  • Avatar Karleen.a
    5 / 5
    19/10/2022 à 15:13

    Gabriel was very attentive and we appreciated his assistance, happy customers today :) (Traduzido pelo Google) Gabriel foi muito atencioso e agradecemos sua ajuda, clientes satisfeitos hoje :)

  • Avatar Betty.a
    1 / 5
    14/10/2022 à 21:16

    Very disappointed by the limited selection in the store - they only have the basic and boring colours available. The staff were condescending and rude but honestly I don’t really care what a LV sales person thinks about me 😂 (Traduzido pelo Google) Muito decepcionado com a seleção limitada da loja - eles só têm as cores básicas e chatas disponíveis. A equipe foi condescendente e rude, mas, honestamente, não me importo com o que um vendedor de LV pensa de mim?

  • Avatar Gary.e
    5 / 5
    11/10/2022 à 17:41

    Catarina helped us today and we received better than 5 star service from her. Thank you. (Traduzido pelo Google) Catarina nos ajudou hoje e recebemos dela um atendimento melhor que 5 estrelas. Obrigado.

  • Avatar Gabriela.e
    5 / 5
    30/09/2022 à 17:52

    The store itself isn’t very big, however, the service was EXCELLENT! I bought a passport cover and got a hot stamp on two luggage tags and we were welcomed by two of the nicest LV SAs I’ve ever met! One of the best LV experiences until now! (Traduzido pelo Google) A loja em si não é muito grande, porém o atendimento foi EXCELENTE! Comprei uma capa para passaporte e coloquei um hot stamp em duas etiquetas de bagagem e fomos recebidos por dois dos LV SAs mais legais que já conheci! Uma das melhores experiências de LV até agora!

  • Avatar Kristy.
    2 / 5
    30/09/2022 à 15:50

    Was pretty disappointed when I was shopping there that I was told to hurry up. I bought two items and would of liked to look at more stuff, but completely turned off after such a comment. I understand there maybe a cue, but definitely didn’t feel like a valued guest. (Traduzido pelo Google) Fiquei muito decepcionado quando estava fazendo compras lá e me disseram para me apressar. Comprei dois itens e gostaria de ver mais coisas, mas desliguei completamente depois de tal comentário. Eu entendo que talvez haja uma deixa, mas definitivamente não me senti como um convidado valioso.

  • Avatar Carmen.s
    2 / 5
    23/09/2022 à 14:28

    One of the worse shopping experiences. We came into the store to look for a particular purse that we saw the night before. However we weren’t able to make the purchase because we didn’t have our passport. We went back today (1 day after). I asked for the handbag and the associate said they didn’t have the purse. It tuned out he was looking for the wrong bag. When he got the correct code for the bag I wanted, he said there is only one and it’s on hold and that is the only one. I told him that I saw the bag last night and it’s on hold for me and even pointed where the bag should be stored. He just kept explaining that it’s sold and that it happens often (which I know could happen). Anyway, after convincing him to look again. He did, and he finally found the bag. He checked his iPad and there were actually 3 available ! I didn’t feel like the associate tried looking very hard or correctly. It was just an unpleasant experience. Never had that before. (Traduzido pelo Google) Uma das piores experiências de compra. Entramos na loja para procurar uma bolsa específica que vimos na noite anterior. Porém não conseguimos fazer a compra porque não tínhamos passaporte. Voltamos hoje (1 dia depois). Pedi a bolsa e o funcionário disse que não tinha a bolsa. Descobriu-se que ele estava procurando a bolsa errada. Quando ele conseguiu o código correto da bolsa que eu queria, ele disse que só havia uma e que estava em espera e que era a única. Eu disse a ele que vi a sacola ontem à noite e ela está guardada para mim e até apontei onde a sacola deveria ser guardada. Ele apenas explicou que é vendido e que isso acontece com frequência (o que eu sei que pode acontecer). Enfim, depois de convencê-lo a olhar novamente. Ele o fez e finalmente encontrou a bolsa. Ele checou seu iPad e havia três disponíveis! Não achei que o associado tentasse parecer muito sério ou correto. Foi apenas uma experiência desagradável. Nunca tive isso antes.

  • Avatar La.a
    5 / 5
    23/09/2022 à 09:54

    Beautiful location and excellent service (Traduzido pelo Google) Linda localização e excelente atendimento

  • Avatar scott.n
    5 / 5
    22/09/2022 à 14:46

    Excellent service and beautiful store (Traduzido pelo Google) Excelente atendimento e loja linda

  • Avatar Artyom.l
    1 / 5
    19/09/2022 à 14:16

    Worst LV 10 people left the store. And only 2 people was allowed to enter. Unprofessional business process / staff. (Traduzido pelo Google) Pior LV 10 pessoas saíram da loja. E apenas 2 pessoas puderam entrar. Processo de negócios/equipe não profissional.

  • Avatar Joanna.h
    5 / 5
    17/09/2022 à 16:21

    Great experience at this LV location. There was a bit of a wait however the lady who was assisting us was very professional and made the purchasing experience first class all the way. I will always look fondly back at my new purse and remember I bought it at Lisbon LV. (Traduzido pelo Google) Ótima experiência neste local LV. Houve um pouco de espera, porém a senhora que estava nos atendendo foi muito profissional e tornou a experiência de compra de primeira classe. Sempre olharei com carinho para a minha bolsa nova e lembrarei que comprei na Lisbon LV.

  • Avatar Cathy.
    5 / 5
    15/09/2022 à 22:04

    Great shopping experience buying a new purse for our daughter. One Salesgirl first ignored us for a few minutes and offered assistance to others coming in after us, but then another salesgirl came over and helped us complete the sale. (Traduzido pelo Google) Ótima experiência de compra comprando uma bolsa nova para nossa filha. Uma vendedora primeiro nos ignorou por alguns minutos e ofereceu ajuda a outras pessoas que vinham atrás de nós, mas depois outra vendedora se aproximou e nos ajudou a concluir a venda.

  • Avatar Solomon.o
    5 / 5
    11/09/2022 à 10:14

    Great shopping experience at Louis Vuitton Lisboa, however do expect waiting time of up to 30mins to an hour depending on how packed the store is! I was greeted warmly by the staffs there and I managed to get all the items I was looking for, it would be good to know what you want in advance before heading in! The prices are much cheaper if you’re a tourist as the VAT is 14% and above depending on the total purchase amount. (Traduzido pelo Google) Ótima experiência de compra na Louis Vuitton Lisboa, porém espere um tempo de espera de até 30 minutos a uma hora dependendo do quão lotada a loja está! Fui recebido calorosamente pelos funcionários de lá e consegui todos os itens que procurava, seria bom saber o que você quer com antecedência antes de entrar! Os preços são muito mais baratos se você for turista, pois o IVA é de 14% ou mais, dependendo do valor total da compra.

  • Avatar Quelz.
    5 / 5
    06/09/2022 à 14:32

    Best LV store, super friendly staff!! Helpful, my absolute favorite (Traduzido pelo Google) Melhor loja LV, pessoal super simpático!! Útil, meu favorito absoluto

  • Avatar J.o
    5 / 5
    21/08/2022 à 23:59

    Beautiful little boutique. I'd suggest setting an appointment before visiting otherwise you'll have a bit of a wait before speaking to a salesperson. We had a lovely experience here with the staff and the designs. (Traduzido pelo Google) Linda pequena boutique. Sugiro marcar um horário antes de visitar, caso contrário você terá que esperar um pouco antes de falar com um vendedor. Tivemos uma experiência adorável aqui com a equipe e os designs.

  • Avatar Michael.e
    3 / 5
    09/08/2022 à 11:41

    I deduct 2 stars for the after sale experience. We bought sunglasses on a Saturday. We got to say, by the Louis Vuitton staff, that They are working with an optician close by and he will adjust the glasses as needed without any problem. On Monday we went to the optician (optician was already closed on Saturday after our purchase) and we found out it’s not possible to adjust the glasses. We went straight away back to Louis Vuitton and we got only the option to exchange the glasses against another product that is in the shop today. No refund, no voucher… Very disappointing. We were expecting at least a voucher. Also adding that they forgot to put the glasses cleaner in our purchase… Still 3 stars because it’s LV, the shop is nice and clean, staff is friendly. Fact is that for glasses it is always better to buy them at an optician specialized shop. (Traduzido pelo Google) Deduzo 2 estrelas pela experiência pós-venda. Compramos óculos de sol em um sábado. Temos que dizer, pela equipe da Louis Vuitton, que Eles estão trabalhando com um oftalmologista por perto e ele ajustará os óculos conforme necessário, sem nenhum problema. Na segunda-feira fomos à ótica (a ótica já estava fechada no sábado após a nossa compra) e descobrimos que não é possível ajustar os óculos. Voltamos imediatamente para a Louis Vuitton e só tivemos a opção de trocar os óculos por outro produto que está hoje na loja. Sem reembolso, sem voucher… Muito decepcionante. Estávamos esperando pelo menos um voucher. Acrescentando também que esqueceram de colocar o limpador de óculos na nossa compra… Ainda 3 estrelas porque é LV, a loja é bonita e limpa, a equipe é simpática. O facto é que para os óculos é sempre melhor comprá-los numa loja especializada em óptica.

  • Avatar Shash.h
    2 / 5
    06/08/2022 à 18:23

    The store is great and staff are lovely and knowledgeable. Here is my concern: when we were in the store, a client brought her bag in for a repair which the staff promptly checked for authenticity and we were given a detailed tutorial on how the staff can spot a fake and detect an original using the scanner on their smartphones, which can pick up the microchip embedded in every ‘genuine’ LV bag. The lady’s bag passed the test and was accepted for the repair. The bag we chose however failed their own test leading us to question the authenticity of the product and eventually walk away from the purchase. The world of designer handbags is full of fakes. Caveat emptor! (Traduzido pelo Google) A loja é ótima e os funcionários são amáveis ​​e experientes. Aqui está a minha preocupação: quando estávamos na loja, uma cliente trouxe sua bolsa para um conserto que a equipe prontamente verificou quanto à autenticidade e recebemos um tutorial detalhado sobre como a equipe pode identificar uma falsificação e detectar um original usando o scanner em seus smartphones, que podem detectar o microchip embutido em cada bolsa LV “genuína”. A bolsa da senhora passou no teste e foi aceita para conserto. A sacola que escolhemos, entretanto, falhou em seu próprio teste, o que nos levou a questionar a autenticidade do produto e, eventualmente, desistir da compra. O mundo das bolsas de grife está cheio de falsificações. Advertência emptor!

  • Avatar Dave.a
    5 / 5
    04/08/2022 à 00:24

    Great prices and customer service! My wife loves her new purse. (Traduzido pelo Google) Ótimos preços e atendimento ao cliente! Minha esposa adorou sua bolsa nova.

  • Avatar Manuel.a
    1 / 5
    03/08/2022 à 14:37

    Be careful. They have terrible customer service. Are rude and will judge you based on what you wear. Took about 30 minutes for one of the representatives to help. Terrible experience and it’s ridiculous how they will judge you based on your outfit (Traduzido pelo Google) Tome cuidado. Eles têm um péssimo atendimento ao cliente. São rudes e irão julgá-lo com base no que você veste. Demorou cerca de 30 minutos para um dos representantes ajudar. Experiência terrível e é ridículo como eles irão julgá-lo com base na sua roupa

  • Avatar David.u
    5 / 5
    02/08/2022 à 18:08

    Bom (Traduzido pelo Google) bom

  • Avatar Duane.i
    5 / 5
    28/07/2022 à 14:56

    We dropped by and were surprised that they had the items we wanted in stock. There was a little bit of a wait to be helped but the service was great and we had some wonderful styling suggestions on the bags and purses we purchased. (Traduzido pelo Google) Passamos por aqui e ficamos surpresos ao saber que eles tinham os itens que queríamos em estoque. Demorou um pouco para sermos atendidos, mas o atendimento foi ótimo e tivemos algumas sugestões de estilo maravilhosas nas sacolas e bolsas que compramos.

  • Avatar A.
    5 / 5
    25/07/2022 à 20:58

    Very well trained stuff, the black guy provide really high-end service to customer who even not buying anything ( out of stock) (Traduzido pelo Google) Coisas muito bem treinadas, o negro presta um atendimento realmente de alto padrão para o cliente que mesmo não comprando nada (esgotado)

  • Avatar Shlomi.i
    1 / 5
    21/07/2022 à 19:59

    Bad attitude, they didn't want the passport scan (Traduzido pelo Google) Má atitude, eles não queriam a digitalização do passaporte

  • Avatar Alice.o
    5 / 5
    16/07/2022 à 06:57

    Sublime

  • Avatar Ro.e
    1 / 5
    11/07/2022 à 14:25

    worst LV Store globally, ignorant staff, argumentative with clients, poor service. Is there a manager of this store? just read the critics here and get your house in order before LVMH gives you the sack... (Traduzido pelo Google) pior loja LV do mundo, equipe ignorante, argumentativa com os clientes, atendimento ruim. Existe um gerente desta loja? basta ler as críticas aqui e colocar sua casa em ordem antes que a LVMH lhe demita...

  • Avatar Benny.a
    5 / 5
    09/07/2022 à 11:06

    Top (Traduzido pelo Google) Principal

  • Avatar Mishal.a
    5 / 5
    28/06/2022 à 16:29

    We walked in without an appointment and we were setup with Paulo. The man is a genius. Not only is he kind, he is knowledgeable, patient and he knows style. We came to Portugal not to shop but for honeymoon, he made my wife’s birthday special. I will remember Portugal for people like Paulo. Louis Vuitton take care of amazing people like Paulo (Traduzido pelo Google) Entramos sem hora marcada e combinamos com Paulo. O homem é um gênio. Ele não é apenas gentil, ele é experiente, paciente e conhece estilo. Viemos a Portugal não para fazer compras mas sim para lua de mel, ele tornou o aniversário da minha mulher especial. Vou lembrar-me de Portugal por pessoas como o Paulo. Louis Vuitton cuida de pessoas incríveis como Paulo

  • Avatar M.
    5 / 5
    26/06/2022 à 22:14

    Came in two days in a row, even though you don’t have to have an appointment but if you don’t want to wait call ahead for one. We just winged it both days. came in and didn’t wait too long. We arrived, browsed and mind you I already knew what I wanted when I got there so it made it much simpler. Love the service we received both days. (Traduzido pelo Google) Chegou dois dias seguidos, mesmo que você não precise marcar hora, mas se não quiser esperar, ligue com antecedência. Nós apenas improvisamos nos dois dias. entrou e não esperou muito. Chegamos, navegamos e veja bem, eu já sabia o que queria quando cheguei lá, então ficou muito mais simples. Adorei o serviço que recebemos nos dois dias.

  • Avatar Grace.
    1 / 5
    16/06/2022 à 22:20

    Very bad experience. The sales man has a very impolite attitude. (Traduzido pelo Google) Experiência muito ruim. O vendedor tem uma atitude muito indelicada.

  • Avatar Dave.
    1 / 5
    13/06/2022 à 17:58

    Garbage store (Traduzido pelo Google) Loja de lixo

  • Avatar Mabel.e
    3 / 5
    13/06/2022 à 14:03

    The sales stuff very polite (Traduzido pelo Google) O material de vendas é muito educado

  • Avatar Derek.a
    1 / 5
    18/05/2022 à 11:36

    Don’t waste your time here. Definitely the worst Louis Vuitton shop I’ve ever been, told us 15 min waiting time for the queue, we waited 45 min, from 11:30 to 12:15, still telling us they have appointments, the store is not full at all, first floor is empty, the shop assistant keeps telling us it’s for the safety for us and goods, really? (Traduzido pelo Google) Não perca seu tempo aqui. Definitivamente a pior loja Louis Vuitton que já estive, nos disse 15 minutos de espera pela fila, esperamos 45 minutos, das 11h30 às 12h15, ainda nos dizendo que têm compromissos, a loja não está cheia , o primeiro andar está vazio, o vendedor fica dizendo que é para a segurança da gente e da mercadoria, sério?

  • Avatar Paulo.o
    1 / 5
    13/05/2022 à 14:41

    Make you wait outside for 30min in the hot sun. Don’t blame it on C19. Not the way to treat customers. (Traduzido pelo Google) Faça você esperar lá fora por 30 minutos sob o sol quente. Não culpe C19. Não é a maneira de tratar os clientes.

  • Avatar ptexys.e
    1 / 5
    09/05/2022 à 14:49

    Never again girl messed with my order wrong size of trainers 2 pairs and was a gift the attitude of the manager was like after he was doing me a favour the.Mess up made me feel uncomfortable what should have been a nice experience considering was me spending the money turn into a argue that shouldn't happen at all. PLUS is something about this wannabe sales assistants because they working there with there minimum wag living on sharing accommodation in Brandoa or god knows where who think they are something which I found quite revolting makes not giving my money anymore to this people and obviously they don't care at all so we are on the same line !!! (Traduzido pelo Google) Nunca mais a garota mexeu com meu pedido tamanho errado de tênis 2 pares e foi um presente a atitude do gerente foi como depois que ele estava me fazendo um favor. o dinheiro se transforma em uma discussão que nem deveria acontecer. PLUS é algo sobre esses aspirantes a assistentes de vendas porque eles trabalham lá com um salário mínimo vivendo compartilhando acomodação na Brandoa ou sabe Deus onde quem pensa que eles são algo que eu achei bastante revoltante faz com que eu não dê mais meu dinheiro para essas pessoas e obviamente eles não ' não me importo nem um pouco, então estamos na mesma linha !!!

  • Avatar Sham.h
    5 / 5
    23/04/2022 à 10:55

    Good quality (Traduzido pelo Google) Boa qualidade

  • Avatar D.
    2 / 5
    16/04/2022 à 07:36

    The worst LV store I have been to. Here on holiday try to make a purchase , was told nobody could help me and I need to go online to make a reservation , with which availability is more than 10 days away! Updates I dropped by again and they accepted walk in . However there is ZERO SERVICE here. I was browsing and then a staff approached me who sounded impatient and rude. I mean if you don’t want to help go somewhere else. I ended up buying two items anyways coz I was there to shop. However I did not enjoy the experience at as there were none. This is not what the brand represented and this tarnish the LV experience. (Traduzido pelo Google) A pior loja de LV que já estive. Aqui de férias tento fazer uma compra, disseram que ninguém poderia me ajudar e preciso entrar online para fazer uma reserva, cuja disponibilidade é de mais de 10 dias! Atualizações eu passei novamente e eles aceitaram entrar. No entanto, há SERVIÇO ZERO aqui. Eu estava navegando e então uma equipe se aproximou de mim e parecia impaciente e rude. Quero dizer, se você não quiser ajudar, vá para outro lugar. Acabei comprando dois itens de qualquer maneira porque estava lá para fazer compras. No entanto, não gostei da experiência, pois não havia nenhuma. Não foi isso que a marca representou e isso mancha a experiência do LV.

  • Avatar Yannick.l
    5 / 5
    05/04/2022 à 17:40

    Great service, quality reception and care. Thank you! (Traduzido pelo Google) Ótimo atendimento, recepção e atendimento de qualidade. Obrigado!

  • Avatar Asad.h
    1 / 5
    11/03/2022 à 13:45

    VERY RACIST (Traduzido pelo Google) MUITO RACISTA

  • Avatar Carmen.l
    4 / 5
    19/02/2022 à 18:54

    It’s Okay (Traduzido pelo Google) Tudo bem

  • Avatar Bodya.h
    1 / 5
    13/01/2022 à 19:24

    The worst service I’ve ever had. (Traduzido pelo Google) O pior serviço que já tive.

  • Avatar Guy.u
    5 / 5
    13/01/2022 à 13:25

    Since all LV stores are similar, and quality is constant, it all comes down to client service. I was greeted at the door by Suzanna, and she was fantastic throughout the whole process. I wish more stores in general would follow her example. (Traduzido pelo Google) Como todas as lojas LV são semelhantes e a qualidade é constante, tudo se resume ao atendimento ao cliente. Fui recebido na porta por Suzanna, e ela foi fantástica durante todo o processo. Gostaria que mais lojas em geral seguissem o exemplo dela.

  • Avatar Zhen.u
    1 / 5
    28/12/2021 à 18:01

    I have been to so many LV’s stores…This one is probably the most unwelcomed one among all of them…After I stood in front of the shelfs for about 5 minutes…No one was coming to help me or even asked if I need any help…I tried to talk to one of the sales people to see if I can try on one bag,he told me they are all very busy,I need to find someone and join the waitlist to wait…I don’t want to blame his attitude but I really don’t think a luxury store should keep their customers waiting like this…If they cannot find any available sales,just ask the customer to line up outside or join the waitlist first and give them a call when it’s their cue… (Traduzido pelo Google) Já estive em tantas lojas da LV…Esta é provavelmente a mais indesejável entre todas elas…Depois de ficar na frente das prateleiras por cerca de 5 minutos…Ninguém veio me ajudar ou sequer perguntou se eu precisava de alguma ajuda … tentei falar com um dos vendedores para ver se posso experimentar uma bolsa, ele me disse que estão todos muito ocupados, preciso encontrar alguém e entrar na lista de espera para esperar… não quero culpar o dele atitude, mas eu realmente não acho que uma loja de luxo deva deixar seus clientes esperando assim… Se eles não conseguirem encontrar nenhuma venda disponível, basta pedir ao cliente para fazer fila do lado de fora ou entrar na lista de espera primeiro e ligar para ele quando for sua hora…

  • Avatar Rui.
    1 / 5
    22/12/2021 à 22:02

    Must be losing so much business... online access to Portugal is Zero, you must go to the "international site" which does not offer online purchases! Try to call the store and no answer, send an email and they advise to call the store.. you go around in circles that you end up giving up and moving on to another brand!! Portugal store should be linked to the Spain site in order to process online orders much easier... LV currently operating in the 19th century in PT!! (Traduzido pelo Google) Deve estar a perder tantos negócios... o acesso online a Portugal é Zero, tem que ir ao "site internacional" que não oferece compras online! Tenta ligar para a loja e não atende, manda um e-mail e eles aconselham ligar para a loja.. você anda em círculos que acaba desistindo e mudando para outra marca!! A loja de Portugal deveria estar ligada ao site de Espanha para facilitar o processamento das encomendas online... LV actualmente a funcionar no século XIX em PT!!

  • Avatar DAIAN.A
    1 / 5
    12/12/2021 à 10:22

    Terrible terrible store here!! Many staff are so rude and low educated about costumer service. I asked my husband to shop my mom’s Christmas gift the other day. He said, they told him to wait an hour. After that he waited over 30 minutes black lady talked to my husband said he needs make an appointment. My husband is kind enough didn’t complain about it. My husband saw someone has no appointment but probably repeat costumes so they let them in. Manager in LV Lisboa is fine. He is nice but others are pretty need to learn how to talk and explain same information to the costumer. My husband didn’t wear rich clothes so they look down to him the way he wear. This is also not fare at all. Unfortunately Portugal has only one Louis Vuitton and sadly no online store. If we want to buy LV in Portugal, we have to be patient from this rude customer service. My husband wasted around hours in store and came back home. They don’t even accept make an appointment by online. What kind of company is that? (Traduzido pelo Google) Loja terrível terrível aqui!! Muitos funcionários são muito rudes e pouco educados sobre o atendimento ao cliente. Outro dia pedi ao meu marido para comprar o presente de Natal da minha mãe. Ele disse que lhe disseram para esperar uma hora. Depois disso ele esperou mais de 30 minutos a senhora negra conversou com meu marido disse que precisava marcar uma consulta. Meu marido é gentil o suficiente e não reclamou disso. O meu marido viu que alguém não tinha hora marcada, mas provavelmente repetiu os trajes e eles deixaram-no entrar. O gerente da LV Lisboa está bem. Ele é legal, mas outros precisam aprender a falar e explicar as mesmas informações ao cliente. Meu marido não usava roupas ricas, então eles o desprezavam pela maneira como ele se vestia. Isso também não é tarifa. Infelizmente Portugal tem apenas uma Louis Vuitton e infelizmente nenhuma loja online. Se quisermos comprar LV em Portugal, temos que ter paciência com este rude atendimento ao cliente. Meu marido perdeu horas na loja e voltou para casa. Eles nem aceitam agendamento online. Que tipo de empresa é essa?

  • Avatar Aitor.a
    5 / 5
    09/12/2021 à 17:54

    Beautiful architecture (Traduzido pelo Google) Bela arquitetura

  • Avatar Sam.2
    1 / 5
    10/11/2021 à 03:10

    The service is bad. (Traduzido pelo Google) O serviço é ruim.

  • Avatar Robbin.r
    5 / 5
    16/10/2021 à 18:17

    Love it (Traduzido pelo Google) Adoro

  • Avatar Sinara.o
    3 / 5
    14/10/2021 à 20:59

    The lines are always too long (Traduzido pelo Google) As filas são sempre muito longas

  • Avatar Josué.e
    1 / 5
    13/10/2021 à 09:46

    They never answer the phone. It is impossible to contact them. I've trying for days. (Traduzido pelo Google) Eles nunca atendem o telefone. É impossível contatá-los. Estou tentando há dias.

  • Avatar Yvan.
    4 / 5
    12/09/2021 à 20:13

    Good customer service (Traduzido pelo Google) Bom atendimento ao cliente

  • Avatar Antonio.o
    5 / 5
    16/05/2021 à 20:33

    Excellent store! (Traduzido pelo Google) Excelente loja!

  • Avatar Albert.n
    1 / 5
    23/03/2021 à 10:55

    February 2021 I bought over the phone 2 items because of pandemic with Tiago from LV store,he said the item was available and I need send payment for both bags ASAP to secure them ,and after 2 days no answer from him,I contacted the store and the items was not Available any more! Then Tiago contacted me with audio message to said sorry about the mistake because he was so busy with his personal problems.(unacceptable) I got in contact with Carina from the same store,looking for one more ybag,she said was available and she gonna send me link for payment,next day nothing I contact her again and she said I’m so sorry I forgot send the link now the bag is not available any more! ( unacceptable) And I contact the the store to talk with the manager because I was not happy about all this and no answer as well. (Traduzido pelo Google) Fevereiro de 2021 Comprei pelo telefone 2 itens por causa da pandemia com o Tiago da loja LV, ele disse que o item estava disponível e preciso enviar o pagamento das duas bolsas o mais rápido possível para garanti-las, e após 2 dias sem resposta dele, entrei em contato com a loja e os itens não estavam mais disponíveis! Então o Tiago entrou em contato comigo com uma mensagem de áudio para pedir desculpas pelo erro, pois estava muito ocupado com seus problemas pessoais.(inaceitável) Entrei em contato com a Carina da mesma loja, procurando mais uma ybag, ela disse que estava disponível e que ia me enviar o link para pagamento, no dia seguinte nada entro em contato novamente e ela disse que sinto muito, esqueci de enviar o link agora a bolsa não está mais disponível! (inaceitável) E entro em contato com a loja para falar com o gerente porque não fiquei feliz com tudo isso e também não tive resposta.

  • Avatar Carlos.r
    5 / 5
    16/03/2021 à 19:49

    wondering why no one has made a song about LV (Traduzido pelo Google) me perguntando por que ninguém fez uma música sobre LV

  • Avatar Bruno.i
    1 / 5
    18/10/2020 à 17:15

    Very bad customer service. Huge waiting times even when a time slot was previously booked. Not sure if I would buy there again. (Traduzido pelo Google) Atendimento ao cliente muito ruim. Grandes tempos de espera, mesmo quando um horário foi previamente reservado. Não tenho certeza se compraria lá novamente.

  • Avatar Cecilia.a
    1 / 5
    09/10/2020 à 13:14

    The gentleman who served us was great but I got accused rudely by one guard of taking photos of my husband n my son while my daughter and my friend were choosing the products, he was very rude and shouted at me " this is not the first time, you can't take photos inside the store" then walked away. Firstly I didn't know there is such policy and I wasn't being warned before either. I didn't want to buy anything as that experience really ruined my mood. My friend and daughter purchased 2 pairs of earrings and a watch. The gentleman who served us was very helpful. This happened in December 2019 before the pandemic and now my daughter is wearing the earrings reminded me of that bad experience. (Traduzido pelo Google) O senhor que nos atendeu foi ótimo, mas fui acusado rudemente por um guarda de tirar fotos do meu marido e do meu filho enquanto minha filha e meu amigo escolhiam os produtos, ele foi muito rude e gritou comigo "esta não é a primeira vez , não dá para tirar fotos dentro da loja" e então foi embora. Em primeiro lugar, não sabia que existia tal política e também não fui avisado antes. Eu não queria comprar nada porque aquela experiência realmente arruinou meu humor. Minha amiga e minha filha compraram 2 pares de brincos e um relógio. O senhor que nos atendeu foi muito prestativo. Isso aconteceu em dezembro de 2019, antes da pandemia e agora minha filha está usando os brincos, me lembrou daquela experiência ruim.

  • Avatar Gonçalo.r
    5 / 5
    04/10/2020 à 15:04

    What else can i say? (Traduzido pelo Google) o que mais eu posso dizer?

  • Avatar Estela.i
    5 / 5
    13/09/2020 à 22:41

    Amazing 🥰🥰 (Traduzido pelo Google) Incrível 🥰🥰

  • Avatar Frederik.
    2 / 5
    07/09/2020 à 12:49

    Didn’t even make it into the store, we were asked to wait a couple of min for someone to come and help us, we ended up waiting for 15 min, while at least 3 customers left and at least 2 of the SA were just walking around on their phone in the store, after their customers had left. After 15 min I decided to ask the person in the door if they even had the product I was looking for, as it was a waste to wait any longer if they didn’t, and funny enough they didn’t have it... so I just waisted 15 min while we could have sorted this when we got there is the staff by the door had time to help instead of fluffing around... (Traduzido pelo Google) Nem chegamos à loja, pediram-nos que esperássemos alguns minutos para que alguém viesse nos ajudar, acabamos esperando 15 minutos, enquanto pelo menos 3 clientes saíram e pelo menos 2 dos SA estavam apenas andando ao telefone na loja, depois que os clientes saíram. Depois de 15 minutos resolvi perguntar à pessoa que estava na porta se ela tinha o produto que eu procurava, pois seria um desperdício esperar mais se não tivesse, e o engraçado é que ela não tinha... então eu apenas gastei 15 minutos enquanto poderíamos ter resolvido isso quando chegamos lá, a equipe na porta teve tempo para ajudar em vez de ficar se preocupando.

  • Avatar Richard.
    5 / 5
    15/03/2020 à 21:58

    Good service. (Traduzido pelo Google) Bom serviço.

  • Avatar marlene.i
    5 / 5
    05/03/2020 à 14:49

    Everyone knows the brand but the team is there to give you a absolute fantastic experience inside the store, the customer service is 5star and absolutely worth it, I was advised by Tino and had a wonderful time it was like I was visiting a museum and learn a lot about the brand. (Traduzido pelo Google) Todo mundo conhece a marca mas a equipe está lá para te proporcionar uma experiência absolutamente fantástica dentro da loja, o atendimento é 5 estrelas e vale muito a pena, fui aconselhado pelo Tino e me diverti muito, foi como se estivesse visitando um museu e aprendendo muito sobre a marca.

  • Avatar The.'
    5 / 5
    28/02/2020 à 16:55

    Was greeted by a lady and directed us where should we go for the ladies bag section. Then a sales person patiently assisted us with our queries and purchase. Hoping the person who will receive this will like it. (Traduzido pelo Google) Foi recebido por uma senhora e nos orientou onde deveríamos ir para a seção de bolsas femininas. Em seguida, um vendedor nos ajudou pacientemente com nossas dúvidas e compras. Esperando que a pessoa que receberá isso goste.

  • Avatar G.
    3 / 5
    26/02/2020 à 15:34

    I entered, hold the shoes , looking around , asking for help, but no one looked at me! They saw me but Even they went to help customers just entering and I was still waiting ! So I left .. I didn’t like this experience even that I am a customer of Louis Vuitton internationally. So yeah i was very disappointed 🥺🥺 (Traduzido pelo Google) Entrei segurando os sapatos, olhando em volta, pedindo ajuda, mas ninguém olhou para mim! Eles me viram, mas até foram ajudar os clientes que acabaram de entrar e eu ainda estava esperando! Então fui embora.. Não gostei dessa experiência mesmo sendo cliente da Louis Vuitton internacionalmente. Então, sim, fiquei muito decepcionado 🥺🥺

  • Avatar Cinde.a
    4 / 5
    16/02/2020 à 06:35

    Watch out for pick pockets in this area between LV and Gucci. Store is nice. (Traduzido pelo Google) Cuidado com os batedores de carteira nesta área entre LV e Gucci. Loja é legal.

  • Avatar Adi.u
    4 / 5
    28/12/2019 à 00:15

    The place is nice and cozy but the collection not so complete and not so wide nevertheless its Louis Vuitton hav magnet the brand it self i just bought lady bag for spouse & shoes for me 👌 (Traduzido pelo Google) O lugar é agradável e aconchegante, mas a coleção não é tão completa e nem tão ampla, no entanto, sua Louis Vuitton atraiu a própria marca, acabei de comprar uma bolsa feminina para o cônjuge e sapatos para mim?

  • Avatar Goncalo.e
    5 / 5
    19/12/2019 à 07:46

    A place of luxury where customer is the center of the attention. Every detail is looked at. Extremely expensive but it's not a shop it's an experience (Traduzido pelo Google) Um local de luxo onde o cliente é o centro das atenções. Cada detalhe é analisado. Extremamente caro, mas não é uma loja, é uma experiência

  • Avatar Beverley.
    1 / 5
    02/12/2019 à 16:31

    Went in to the store. At least three people working ..NOBODY said hello nobody came to ask for help. Was in the store for apex 20 minutes with no service. Unacceptable!! So went to GUCCI and spent all my money there!!! (Traduzido pelo Google) Entrei na loja. Pelo menos três pessoas trabalhando..NINGUÉM disse olá, ninguém veio pedir ajuda. Esteve na loja por 20 minutos sem nenhum serviço. Inaceitável!! Então fui para a GUCCI e gastei todo meu dinheiro lá!!!

  • Avatar Rick.u
    5 / 5
    24/11/2019 à 16:15

    Quality high-end goods (Traduzido pelo Google) Produtos de alta qualidade

  • Avatar Stephanie.t
    5 / 5
    18/11/2019 à 22:27

    Good service! (Traduzido pelo Google) Bom serviço!

  • Avatar W.o
    5 / 5
    13/11/2019 à 09:44

    Good LV store. (Traduzido pelo Google) Boa loja LV.

  • Avatar brigitt.a
    5 / 5
    12/11/2019 à 14:07

    Good services (Traduzido pelo Google) Bons serviços

  • Avatar Grace.u
    3 / 5
    22/10/2019 à 20:55

    They like to help, they just didn’t have anything in stock. (Traduzido pelo Google) Eles gostam de ajudar, só não tinham nada em estoque.

  • Avatar H.o
    1 / 5
    13/10/2019 à 21:12

    We really wanted to buy (shoe,belt,wristband) but they didnt care .. so we couldn't buy .. they did help customers that came after us .. (Traduzido pelo Google) Queríamos muito comprar (sapato, cinto, pulseira) mas eles não ligaram .. então não podíamos comprar .. eles ajudaram os clientes que vieram atrás de nós ..

  • Avatar Son.a
    1 / 5
    13/10/2019 à 20:23

    We were there to buy some items, but there was no staff available for 10+ minutes. Left without buying anything (Traduzido pelo Google) Estávamos lá para comprar alguns itens, mas não havia funcionários disponíveis por mais de 10 minutos. Saiu sem comprar nada

  • Avatar Wendy.u
    4 / 5
    29/09/2019 à 17:55

    No pushy service people. Good for browsing. I think the selection was interesting. I haven’t seen ping pong paddle covers anywhere else. (Traduzido pelo Google) Não há pessoas de serviço insistentes. Bom para navegar. Acho que a seleção foi interessante. Não vi capas de raquete de pingue-pongue em nenhum outro lugar.

  • Avatar Kauser.l
    5 / 5
    25/09/2019 à 01:51

    Really friendly staff (Traduzido pelo Google) Pessoal muito simpático

  • Avatar Neeko.a
    5 / 5
    06/09/2019 à 16:41

    My wife loves this shop with a passion! My highlight was taking my son to their toilet.. possibly one of the most beautiful toilets I've ever been to. (Traduzido pelo Google) Minha esposa ama esta loja com paixão! Meu destaque foi levar meu filho ao banheiro. possivelmente um dos banheiros mais bonitos que já estive.

  • Avatar Sibi.t
    5 / 5
    17/08/2019 à 13:23

    Iconic (Traduzido pelo Google) Icônico

  • Avatar Barry.o
    3 / 5
    09/08/2019 à 00:21

    Nice store (Traduzido pelo Google) Bela loja

  • Avatar diane.r
    5 / 5
    01/08/2019 à 08:35

    Sofia (in training) was amazing Very helpful, thoughtful, extremely knowledgeable and patient An excellent experience !! Thanks Sofia (Traduzido pelo Google) Sofia (em treino) foi incrível Muito prestativo, atencioso, extremamente experiente e paciente Uma excelente experiência!! Obrigado Sofia

  • Avatar Cecilia.l
    5 / 5
    09/07/2019 à 17:59

    Amazing store. Staff were LOVELY, offering drinks and great service. Good selection and inventory as well. (Traduzido pelo Google) Loja incrível. A equipe foi adorável, oferecendo bebidas e excelente serviço. Boa seleção e inventário também.

  • Avatar Leonard.a
    5 / 5
    20/06/2019 à 08:17

    Friendly staff (Traduzido pelo Google) Pessoal simpático

  • Avatar John.d
    3 / 5
    18/06/2019 à 20:23

    Great if you're here to just browse and not to buy anything. The staff clearly wasn't up to providing any kind of service or attempt to sell anything at all. The store has 2 floors though and the selection is quite good. (Traduzido pelo Google) Ótimo se você está aqui apenas para navegar e não para comprar nada. A equipe claramente não estava preparada para fornecer qualquer tipo de serviço ou tentar vender qualquer coisa. A loja tem 2 andares e a seleção é muito boa.

  • Avatar Oliver.o
    1 / 5
    29/05/2019 à 18:11

    staff are a joke! soo rude, if you dont like your job do everybody a favour and leave!! worst lv store i have ever been in... (Traduzido pelo Google) os funcionários são uma piada! muito rude, se você não gosta do seu trabalho, faça um favor a todos e vá embora! pior loja de lv que já entrei...

  • Avatar christine.u
    3 / 5
    23/05/2019 à 16:01

    Did not have items in stock. I guess because it is the only store in all of Portugal. (Traduzido pelo Google) Não tinha itens em estoque. Acho que porque é a única loja em todo Portugal.

  • Avatar Jayne.h
    3 / 5
    19/05/2019 à 13:05

    The location was convenient but the selection is not too good. I wanted to pick up 3 bags but they only had one that I wanted. I had to choose something else because styles available are very limited. Service was not too friendly. Maybe it is just my luck but quite a few of the bags I look at had very obvious flaws(eg. scratches and dents). So do inspect your bag carefully before making your purchase. (Traduzido pelo Google) A localização era conveniente, mas a seleção não é muito boa. Eu queria pegar 3 sacolas, mas eles só tinham uma que eu queria. Tive que escolher outra coisa porque os estilos disponíveis são muito limitados. O serviço não foi muito amigável. Talvez seja apenas minha sorte, mas algumas das sacolas que olhei tinham falhas muito óbvias (por exemplo, arranhões e amassados). Portanto, inspecione sua bolsa com cuidado antes de fazer sua compra.

  • Avatar Arturs.o
    4 / 5
    19/05/2019 à 05:17

    Overall good shopping experience. Didn’t expect it to be any different than any other LV store. Helpful staff, ok selection. (Traduzido pelo Google) No geral, boa experiência de compra. Não esperava que fosse diferente de qualquer outra loja LV. Equipe prestativa, ok seleção.

  • Avatar Donna.i
    5 / 5
    12/05/2019 à 15:25

    The staff are wonderful extremely pleasant and helpful. I really enjoyed my shopping experience there. (Traduzido pelo Google) A equipe é maravilhosa, extremamente agradável e prestativa. Gostei muito da minha experiência de compra lá.

  • Avatar Oleg.h
    1 / 5
    02/05/2019 à 17:48

    Customer service is sucks (Traduzido pelo Google) Atendimento ao cliente é uma merda

  • Avatar Boris.a
    5 / 5
    28/04/2019 à 17:18

    Wife almost destroyed my card. But she is happy now. (Traduzido pelo Google) A esposa quase destruiu meu cartão. Mas ela está feliz agora.

  • Avatar Tammy.
    5 / 5
    05/04/2019 à 15:52

    I had a great shopping experience here today, Andre was very helpful but importantly he also gave me space which I appreciated. Found the staff extremely courteous and friendly too. (Traduzido pelo Google) Tive uma ótima experiência de compra aqui hoje, Andre foi muito prestativo, mas o mais importante: ele também me deu um espaço que apreciei. Achei a equipe extremamente simpática e cortês também.

  • Avatar Kim.o
    5 / 5
    27/03/2019 à 20:32

    Very knowledgable, good sales skills without pushing. (Traduzido pelo Google) Muito qualificado, boas habilidades de vendas sem forçar.

  • Avatar We.i
    5 / 5
    22/03/2019 à 23:57

    Great (Traduzido pelo Google) Ótimo

  • Avatar H..
    5 / 5
    17/03/2019 à 19:36

    Top! (Traduzido pelo Google) Principal!

  • Avatar PJ.
    1 / 5
    27/02/2019 à 13:37

    Pathetic customer service 3 visits worse every time . Management is appalling not even suitable to run a petrol station. LV should close this store it is an embarrassment to the brand . (Traduzido pelo Google) Atendimento ao cliente patético, 3 visitas cada vez piores. A gestão é terrível, nem mesmo adequada para administrar um posto de gasolina. LV deveria fechar esta loja, é uma vergonha para a marca.

  • Avatar TM.
    5 / 5
    16/02/2019 à 17:30

    Great service (Traduzido pelo Google) Ótimo serviço

  • Avatar Zoila.o
    5 / 5
    05/02/2019 à 02:38

    World class customer service! (Traduzido pelo Google) Atendimento ao cliente de classe mundial!

  • Avatar Paulo.l
    5 / 5
    25/01/2019 à 21:00

    Top. (Traduzido pelo Google) Principal.

  • Avatar Luke.h
    3 / 5
    09/01/2019 à 19:43

    Beautiful store. Needed more staff to assist customers, we waited around for a long time and ended up leaving. Queues are very frustrating. (Traduzido pelo Google) Linda loja. Precisávamos de mais funcionários para atender os clientes, esperamos muito tempo e acabamos saindo. As filas são muito frustrantes.

  • Avatar Alberto.o
    1 / 5
    08/01/2019 à 21:09

    Péssimo atendimento... Very poor customer service...how come is it possible for a luxury brand to have such low standard in regard to its customers? (Traduzido pelo Google) Péssimo atendimento... Atendimento ao cliente muito ruim... como é possível que uma marca de luxo tenha um padrão tão baixo em relação aos seus clientes?

  • Avatar Sakchayo.a
    4 / 5
    25/12/2018 à 01:28

    Very expensive shop (Traduzido pelo Google) Loja muito cara

  • Avatar Rui.i
    1 / 5
    10/12/2018 à 19:21

    Like the store but I already applied to work there, they called me for interviews (4 times) and nothing happens, why waisting my time like that if their not interested? (Traduzido pelo Google) Gosto da loja mas já me candidatei para trabalhar lá, me chamaram para entrevistas (4 vezes) e nada acontece, por que perder tempo assim se não estão interessados?

  • Avatar AprilPlaysAdoptme.
    1 / 5
    06/12/2018 à 22:14

    I think it’s fake (Traduzido pelo Google) eu acho que é falso

  • Avatar Franz-Albert.a
    5 / 5
    03/11/2018 à 19:14

    The sales assistant was really kind. (Traduzido pelo Google) O assistente de vendas foi muito gentil.

  • Avatar Hanae.a
    1 / 5
    24/10/2018 à 20:16

    The experience was ZERO. We went there knowing what we want to get, had to ask them twice for help. First they said they are busy busy second time we reached out the employee was laughing with security while clearly we have been asking for help. Last but not least when they got us our item there was no selection possible and the only one available was damaged. (Traduzido pelo Google) A experiência foi ZERO. Fomos lá sabendo o que queríamos, tivemos que pedir ajuda duas vezes. Primeiro, eles disseram que estavam ocupados, na segunda vez que entramos em contato, o funcionário estava rindo com o segurança, enquanto claramente pedíamos ajuda. Por último, mas não menos importante, quando eles nos trouxeram nosso item, não havia seleção possível e o único disponível estava danificado.

  • Avatar sacha.
    1 / 5
    24/10/2018 à 17:34

    Long wait, staff was laughing instead of serving us (Traduzido pelo Google) Longa espera, a equipe estava rindo em vez de nos servir

  • Avatar GlobalX.
    1 / 5
    15/09/2018 à 22:06

    Do these idiots think they're doing US a favor for letting us in to spend our money. I don't know who's the brainless person that hire these uneducated and rude AF staff but we'll be spending our money someplace with some respect. Thanks. (Traduzido pelo Google) Esses idiotas pensam que estão fazendo um favor aos EUA por nos deixarem gastar nosso dinheiro? Não sei quem é a pessoa estúpida que contrata esses funcionários mal educados e rudes da AF, mas gastaremos nosso dinheiro em algum lugar com algum respeito. Obrigado.

  • Avatar Jessica.
    1 / 5
    14/09/2018 à 16:52

    Worse service (Traduzido pelo Google) Pior serviço

  • Avatar Sarah.h
    5 / 5
    21/08/2018 à 16:36

    Louis vuitton is a brand that doesn’t require any additional support from anyone One of the best brands in the world With the best designs They have lovely staff The store is big also (Traduzido pelo Google) Louis Vuitton é uma marca que não requer suporte adicional de ninguém Uma das melhores marcas do mundo Com os melhores designs Eles têm uma equipe adorável A loja também é grande

  • Avatar Hung.g
    5 / 5
    12/08/2018 à 08:13

    So small than others in other countries (Traduzido pelo Google) Tão pequeno que outros em outros países

  • Avatar Richard.o
    2 / 5
    11/08/2018 à 11:01

    Very limited selection. I prefer the store in Barcelona. (Traduzido pelo Google) Seleção muito limitada. Prefiro a loja em Barcelona.

  • Avatar Michelle.h
    1 / 5
    22/07/2018 à 16:20

    Short, short hair (almost balding), wearing specs staff was very rude. I took less than 10mins to see two wallets I like. While deciding which one to purchase, the staff looked disinterested and whipped out his phone to surf the net. When he's done, he asked me "so have you decided?". As I have not decided, he stood there and stared at me. He kept clicking his tongue and making some noise. At times, he gave a very annoying "hmmmm" like as if to ask me to hurry up. When I have decided on the one I wanted, I asked for a new piece but he said this was the only piece and "I would understand if you do not want it". I had previously asked if Paris would be cheaper. So he said, maybe Paris would another wallet they didn't have stock. I took both hints and went off. I was so close to purchase, but his attitude totally turned me off. Even though it's the same company, but I'm taking my business to the Paris branch instead. (Traduzido pelo Google) Cabelo curto e curto (quase careca), usando óculos, a equipe foi muito rude. Demorei menos de 10 minutos para ver duas carteiras que gosto. Ao decidir qual comprar, a equipe pareceu desinteressada e pegou o telefone para navegar na internet. Quando ele terminou, ele me perguntou "então você decidiu?". Como eu ainda não decidi, ele ficou ali e me encarou. Ele continuou estalando a língua e fazendo algum barulho. Às vezes, ele dava um “hmmmm” muito chato, como se me pedisse para me apressar. Quando decidi o que queria, pedi uma peça nova, mas ele disse que era a única e "eu entenderia se você não quisesse". Eu já havia perguntado se Paris seria mais barata. Então ele disse, talvez Paris quisesse outra carteira que eles não tivessem em estoque. Peguei as duas dicas e fui embora. Eu estava tão perto da compra, mas a atitude dele me desanimou totalmente. Embora seja a mesma empresa, estou levando meu negócio para a filial de Paris.

  • Avatar Kathy.
    1 / 5
    04/07/2018 à 11:13

    You cannot purchase more than 2 wallets even they are all different designs, even those are not the best seller items! Also, they are carrying very small amount of selections! Nothing to choose from! If you have anything in your mind, please triple the list of items. You might get hit on a few of those. Staffs! It was extremely unpleasant shopping experience I’ve ever felt in entire of my life! Not willing to help or make you feel welcome to the store. Extremely rude, noisy, and unprofessional! Anything you can thing of the worst, they got it! It’s the worst store in entire world! :( (Traduzido pelo Google) Você não pode comprar mais de 2 carteiras, mesmo que sejam de designs diferentes, mesmo que não sejam os itens mais vendidos! Além disso, eles carregam uma quantidade muito pequena de seleções! Nada para escolher! Se você tiver alguma coisa em mente, triplique a lista de itens. Você pode ser atingido por alguns deles. Pessoal! Foi uma experiência de compra extremamente desagradável que já senti em toda a minha vida! Não está disposto a ajudar ou fazer você se sentir bem-vindo na loja. Extremamente rude, barulhento e pouco profissional! Qualquer coisa que você possa imaginar do pior, eles conseguiram! É a pior loja do mundo inteiro! :(

  • Avatar Rita.a
    1 / 5
    04/07/2018 à 09:36

    Worst experience ever! How can such a premium brand as Louis Vuitton allow this type of customer service? Staff is extremely rude, make you feel like you're doing them a favor for buying at the store, completely uninformed about their own products, unwilling to help or provide information, the availability of bags and purses is the worst I've ever seen around the world, keep a "waiting list" for the brand's best selling articles - even though the store in Madrid has them all available, and furthermore the concept of a telephone or e-mail is non-existent. Oh, and do not trust their word on "reservations" because it means absolutely nothing. And the after-sales service is just as bad. If you have the chance, choose any other store but this one: Madrid, Barcelona, Valencia, Paris, anywhere but here. (Traduzido pelo Google) Pior experiência de sempre! Como pode uma marca tão premium como a Louis Vuitton permitir esse tipo de atendimento ao cliente? A equipe é extremamente rude, faz você se sentir como se estivesse fazendo um favor por comprar na loja, completamente desinformado sobre seus próprios produtos, sem vontade de ajudar ou fornecer informações, a disponibilidade de sacolas e bolsas é a pior que já vi em todo o mundo, mantêm uma “lista de espera” para os artigos mais vendidos da marca - embora a loja de Madrid os tenha todos disponíveis e, além disso, o conceito de telefone ou e-mail seja inexistente. Ah, e não confie na palavra deles sobre “reservas” porque isso não significa absolutamente nada. E o serviço pós-venda é igualmente ruim. Se tiver oportunidade, escolha qualquer outra loja que não esta: Madrid, Barcelona, ​​Valência, Paris, qualquer lugar menos aqui.

  • Avatar Mallory.a
    5 / 5
    09/06/2018 à 16:58

    excellent service. (Traduzido pelo Google) serviço excelente.

  • Avatar Nancy.h
    1 / 5
    10/05/2018 à 23:05

    It is BELOW a one star...we waited and waited KNOWING exactly what we wanted to purchase and made it clear we wanted to GIVE THEM MONEY. We were told there were others before us but customers coming in after us were greeted with champagne...and assistance! There were 4 women in our party and we were planning on purchasing 3 handbags and a wallet. Fortunately we found Stivali where we were treated like Royalty and made several designer purchases. Don't waste your precious time like we did. (Traduzido pelo Google) Está ABAIXO de uma estrela. esperamos e esperamos SABENDO exatamente o que queríamos comprar e deixamos claro que queríamos DAR DINHEIRO A ELES. Disseram-nos que havia outros antes de nós, mas os clientes que chegavam depois de nós eram recebidos com champanhe e assistência! Havia 4 mulheres no nosso grupo e planejávamos comprar 3 bolsas e uma carteira. Felizmente encontramos Stivali onde fomos tratados como realeza e fizemos diversas compras de grife. Não perca seu precioso tempo como nós.

  • Avatar Kenneth.u
    5 / 5
    09/03/2018 à 06:04

    Staff are very helpful (Traduzido pelo Google) Os funcionários são muito prestativos

  • Avatar Chanpakong.i
    1 / 5
    17/02/2018 à 14:02

    Poor customer service. Kept me waiting for 15 minutes to get served (Traduzido pelo Google) Mau atendimento ao cliente. Me deixou esperando 15 minutos para ser atendido

  • Avatar Lily.i
    1 / 5
    10/02/2018 à 18:49

    Limited selection and terrible service by sales and security. (Traduzido pelo Google) Seleção limitada e péssimo serviço de vendas e segurança.

  • Avatar Sherry.
    1 / 5
    06/01/2018 à 15:16

    Limited handbags styles offered. This location did not carry the Melie monogram canvas, Gracefull or Siena MM. (Traduzido pelo Google) Estilos limitados de bolsas oferecidos. Este local não trazia a tela do monograma Melie, Gracefull ou Siena MM.

  • Avatar As.o
    5 / 5
    28/12/2017 à 23:12

    Marvelous store with great people. (Traduzido pelo Google) Loja maravilhosa com ótimas pessoas.

  • Avatar marionunes1000.
    5 / 5
    24/12/2017 à 14:36

    Top! (Traduzido pelo Google) Principal!

  • Avatar Yen-Chung.h
    5 / 5
    17/11/2017 à 09:14

    The location is nice, not very far from the metro or the train station. The lady who introduced the products is nice and we had a nice shopping experience here. (Traduzido pelo Google) A localização é boa, não muito longe do metrô ou da estação de trem. A senhora que apresentou os produtos é simpática e tivemos uma ótima experiência de compra aqui.

  • Avatar C..u
    1 / 5
    20/10/2017 à 12:08

    Unbelievably lousy service, not even in 3rd world stores. Don't waste your time and money here. (Traduzido pelo Google) Serviço inacreditavelmente péssimo, nem mesmo em lojas do terceiro mundo. Não perca seu tempo e dinheiro aqui.

  • Avatar Supanut.r
    4 / 5
    24/09/2017 à 02:11

    Perfect service. (Traduzido pelo Google) Serviço perfeito.

  • Avatar Luis.a
    5 / 5
    05/09/2017 à 11:48

    Great store, friendly staff, classy. (Traduzido pelo Google) Ótima loja, funcionários simpáticos e elegantes.

  • Avatar J.o
    5 / 5
    19/08/2017 à 17:59

    Always crowded with many tourists so you have to wait your turn til a rep can get to u which the rep at the door kindly informed us that all reps are with clients but someone will be with us soon as they can. Wait was about 15 mins which gave us enough time to browse. We had Dulcineia who was absolutely lovely. We purchased a 480 euro wallet (which is on the cheap end for sales at LV) but she still took the time to offer as coffees and water instead of rushing us out as well as having our wallet monogrammed before we left Lisbon. Would highly recommend. (Traduzido pelo Google) Sempre lotado de muitos turistas, então você tem que esperar sua vez até que um representante possa chegar até você, o que o representante na porta gentilmente nos informou que todos os representantes estão com clientes, mas alguém estará conosco assim que puder. A espera durou cerca de 15 minutos, o que nos deu tempo suficiente para navegar. Tivemos Dulcineia que era absolutamente adorável. Compramos uma carteira de 480 euros (que é barata para vendas na LV), mas ela ainda aproveitou o tempo para oferecer cafés e água em vez de nos apressar, além de ter nossa carteira monogramada antes de sairmos de Lisboa. Recomendo.

  • Avatar Flavia.r
    1 / 5
    06/05/2017 à 18:48

    Very bad experience!! You get in and nobody tells you there is a waiting list. Then when you ask for help they tell you they are busy and you have to wait. I was about to spend a lot of money but I decided to walk away. I'm lucky that I can buy it online and have it delivered at my door with no stress at all. This store doesn't even deserve 1(one) star but....oh well! (Traduzido pelo Google) Experiência muito ruim!! Você entra e ninguém avisa que há lista de espera. Então, quando você pede ajuda, eles dizem que estão ocupados e que você tem que esperar. Eu estava prestes a gastar muito dinheiro, mas decidi ir embora. Tenho sorte de poder comprá-lo online e recebê-lo na minha porta sem nenhum estresse. Esta loja nem merece 1 (uma) estrela, mas... tudo bem!

  • Avatar David.a
    1 / 5
    24/04/2017 à 16:15

    Over priced tat (Traduzido pelo Google) Tatuagem muito cara

  • Avatar Iman.a
    4 / 5
    19/04/2017 à 10:21

    Fast service. Friendly staff. If you know what you want they will take care of it. (Traduzido pelo Google) Serviço rápido. Pessoal simpático. Se você sabe o que quer, eles cuidarão disso.

  • Avatar Michael.o
    1 / 5
    12/04/2017 à 16:52

    Very bad experience. The Asian staff that let us in asked us for our need and we told her. Then we had to wait at the wallet section until after 10 minutes she moved from the door to serve us. I chose my wallet quite fast as I knew already what I wanted. At the cashier I had to fill a form and wait for the wallet to be packed. She took my mom away and showed her perfumes while I had to wait like an idiot a the cashier station. She returned after 10-15 minutes. When I complained about her service she even started arguing with me. Don't visit this shop. These people are simply too arrogant there. (Traduzido pelo Google) Experiência muito ruim. A equipe asiática que nos deixou entrar nos perguntou sobre nossa necessidade e nós contamos a ela. Depois tivemos que esperar na seção de carteiras até que depois de 10 minutos ela saísse da porta para nos servir. Escolhi minha carteira bem rápido porque já sabia o que queria. No caixa tive que preencher um formulário e esperar a carteira ser arrumada. Ela levou minha mãe embora e mostrou seus perfumes enquanto eu tinha que esperar como um idiota no caixa. Ela voltou depois de 10 a 15 minutos. Quando reclamei do serviço dela, ela até começou a discutir comigo. Não visite esta loja. Essas pessoas são simplesmente muito arrogantes lá.

  • Avatar googom.
    5 / 5
    21/02/2017 à 17:25

    nice service but not much stuff got basic item (Traduzido pelo Google) bom serviço, mas não muita coisa tenho item básico

  • Avatar Wooseok.o
    5 / 5
    21/02/2017 à 17:24

    The best service (Traduzido pelo Google) O melhor serviço

  • Avatar Szuyu.i
    1 / 5
    31/01/2017 à 21:02

    Poor service. Everything is out of stock. And you can only buy MAXIMUM 3 ITEMS PER GROUP!!!!!!! (Traduzido pelo Google) Serviço ruim. Tudo está fora de estoque. E você só pode comprar NO MÁXIMO 3 ITENS POR GRUPO!!!!!!!

  • Avatar Qu.h
    1 / 5
    07/01/2017 à 18:10

    Worst service ever. If you'd like to be treated like crap while paying premium price for your LV, then this is the place. I would give zero star if that's an option. (Traduzido pelo Google) Pior serviço de todos os tempos. Se você gostaria de ser tratado como um lixo enquanto paga um preço premium pelo seu LV, então este é o lugar. Eu daria zero estrela se isso fosse uma opção.

  • Avatar Crystal.H
    1 / 5
    16/01/2016 à 16:05

    The worst client service ever!!!! They said it doesn't our things anymore after you bought it and left the store !!! Ever it broke!!!! (Traduzido pelo Google) O pior atendimento ao cliente de todos os tempos!!!! Falaram que não cabe mais nas nossas coisas depois que você comprou e saiu da loja!!! Já quebrou!!!!

  • Avatar Ismael.o
    1 / 5
    22/12/2015 à 12:48

    The worst client service ever. Do not pick up the phone or even gove feedback on reservations! Have a lot to learn with zara!!!! (Traduzido pelo Google) O pior serviço ao cliente de todos os tempos. Não atenda o telefone nem dê feedback sobre reservas! Tenho muito que aprender com a zara!!!!

Adicione uma avaliação

Sua avaliação

Horário de funcionamento :

Segunda-feira 10:00–20:00
Terça-feira 10:00–20:00
Quarta-feira 10:00–20:00
Quinta-feira 10:00–20:00
Sexta-feira 10:00–20:00
Sábado 10:00–20:00
Domingo 12:00–20:00

Um erro no cronograma?

Os outros Loja de acessórios de moda

213584320